top
Wydarzenia:

Czym jest Precious Space wiedzą Oona Horx Strathern, Richard J. McConkey i Andreas Diefenbach

Pod hasłem Precious Space marka AXOR organizuje cykliczne wydarzenia na cyfrowej platformie AXOR Futures. Najbliższe, zatytułowane Luxury Gets Personal, odbędzie się 8 listopada. W dyskusji o indywidualizacji rozwiązań we wzornictwie wezmą udział: Oona Horx Strathern, Richard J. McConkey i Andreas Diefenbach.

3
Precious Space - identyfikacja wizualna - zdjęcie baterii w różowo-fioletowej aranżacji

Precious Space to hasło szeroko zakrojonych działań. Marka AXOR, należąca do Grupy Hansgrohe, blisko rok temu zainaugurowała nową, cyfrową platformę AXOR Futures, kreatywną przestrzeń wymiany idei i wizji przyszłości. Dotychczas na platformie AXOR Futures odbyły się dwa wydarzenia. Wzięli w nich udział m.in. Philippe Starck i Jay Osgerby.

Precious Space

Spotkania, których gośćmi są wybitne postaci świata designu, eksperci, znawcy trendów, odbywające się na platformie AXOR Futures dotyczą zagadnień związanych z wzornictwem przemysłowym, architekturą, aranżacją wnętrz. Biorący w nich udział internauci uczestniczą w inspirującej wymianie opinii na temat najciekawszych zjawisk w tych dziedzinach, kierunków ich rozwoju i innowacji, które w przyszłości wpłyną na jakość życia każdego z nas. – Poprzez AXOR Futures oferujemy wyjątkową możliwość wglądu w nowe sposoby myślenia o wpływie zjawisk społecznych na projektowanie wnętrz oraz produktów dla świadomych odbiorców. W trzeciej odsłonie serii, zatytułowanej Luxury Gets Personal, badamy rosnące zapotrzebowanie na personalizację przedmiotów, zastanawiamy się nad przyszłością indywidualizacji, a także analizujemy sposób, w jaki łazienka stała się centrum tego trendu – zapowiada Anke Sohn, szefowa marketingu marki AXOR.

Precious Space - portret jednej z wykładowczyń

Precious Space - portret jednego z wykładowców

Precious Space - portret jednego z wykładowców

W wydarzeniu AXOR Futures Vol. 3. Luxury Gets Personal poświęconym indywidualizacji we wzornictwie przemysłowym i perspektywach jej rozwoju wezmą udział: Oona Horx Strathern, mówczyni, autorka publikacji i ekspertka w dziedzinie trendów, Richard J. McConkey, założyciel A Studio Between oraz Andreas Diefenbach, projektant produktu i partner zarządzający w studiu PHOENIX. Goście trzeciej odsłony AXOR Futures podejmą temat łazienki jako centrum indywidualizacji, przestrzeni w domu, w której użytkownicy szczególnie doceniają rozwiązania skrojone na miarę, zapewniające komfort. Wydarzenie prowadzone będzie w języku angielskim. Odbędzie się 8 listopada 2022 r. o godzinie 10:00 oraz o godzinie 17:00. By wziąć w nim udział trzeba się zarejestrować: link do rejestracji na AXOR Futures.

AXOR marka sław

AXOR to marka zajmująca się projektowaniem i produkcją najwyższej jakości armatury i akcesoriów przeznaczonych do luksusowych łazienek oraz kuchni. Produkty AXOR, dostępne w wielu wariantach i pasujące do wnętrz wykończonych w różnych stylach, powstają we współpracy ze światowej sławy projektantami, takimi jak Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, duet Barber&Osgerby. Baterie, prysznice i akcesoria marki AXOR wytwarzane są zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dzięki doświadczeniu, które wykracza daleko poza samą produkcję, AXOR inspiruje architektów i projektantów, ułatwia im pracę, a odbiorcom zapewnia kontakt z najwyższej klasy wzornictwem. Architekci i projektanci, wspólnie z AXOR, kształtują przestrzenie związane z wodą, które odzwierciedlają wyjątkową osobowość użytkowników. Marka AXOR, będąca częścią Grupy Hansgrohe, to marka myśląca przyszłościowo, której celem jest tworzenie produktów wyróżniających się na rynku, doskonale zaprojektowanych i wytworzonych z najwyższą dbałością o każdy detal.

 

Ilustracje: serwis prasowy marki AXOR