top
Wydarzenia:

Nowa odsłona showroomu na 30-lecie Franke Polska

Franke Polska obchodzi 30-lecie! W Homepark Janki otwarto showroom firmy w całkowicie nowej odsłonie. Wnętrze podkreśla rolę kuchni w naszych domach oraz odzwierciedla dynamizm marki i jej otwartość na procesy zachodzące we współczesnym stylu życia.

4
Showroom Franke - przestrzeń ekspozycyjna z wyposażeniem kuchni

Showroom Franke w nowej odsłonie był scenerią uroczystości z okazji 30-lecia Franke Polska. Uroczystość, która odbyła się 14 grudnia w Homepark Janki k. Warszawy, była znakomitą okazją do zaprezentowania licznie przybyłym gościom showroomu po metamorfozie, przybliżenia strategii marki oraz do przedstawienia nowego prezesa zarządu, którym jest obecnie Andrzej Tuleja.

Showroom Franke na miarę współczesnego stylu życia

Showroom Franke w nowej odsłonie odzwierciedla rolę kuchni we współczesnych domach, gdzie jest ona miejscem o wielu funkcjach. Spędzamy w niej czas z bliskimi i gośćmi, realizujemy się kulinarnie, eksperymentujemy z przepisami, odpoczywamy od codziennego zabiegania, ciesząc się chwilą. Kuchnia stanowi centrum życia rodzinnego i towarzyskiego, będąc prawdziwym sercem domu.

– Nową rolę kuchni odzwierciedla warszawski showroom marki zaprojektowany przez pracownię Uniplan z Kolonii. Jego aranżacja wyraża również dynamizm marki i jej otwartość na zmiany. Showroom jest miejscem, w którym klienci, architekci, projektanci wnętrz, a także klienci indywidualni mogą w komfortowych warunkach zapoznać się z bogatym portfolio produktów Franke oraz uzyskać profesjonalną poradę ekspertów marki – stwierdził podczas uroczystości Dino Giubbilei, Vice President Marketing & Digital Franke Home Solutions.

Franke showroom - fragment ekspozycji ze zlewem, kranem, plakatem z chłopcem pijącym wodę

Showroom Franke - zaaranżowana kuchnia, w której odbywają się pokazy kulinarne

Showroom Franke - ogromna wyspa kuchenna z kilkoma zlewozmywakami i bateriami

Strategia skoncentrowana na przyszłości

Franke zadba o nasze domy wielotorowo. Firma podąża za przeobrażeniami współczesnego stylu życia, odpowiadając na wyzwania, które on stawia. Zmieniający się dom jest naturalną sceną dla produktów Franke, z których w przyszłości będzie można korzystać w kolejnych częściach przestrzeni mieszkalnych. Jak mówi Barbara Borra, CEO Franke: – Franke Home Solutions to nie tylko przygotowywanie posiłków i gotowanie. Naszym celem jest wykorzystanie specjalistycznej wiedzy i zasobów do tworzenia innowacyjnych produktów obecnych w przestrzeniach mieszkalnych. Szczególnie ważne dla nas są kluczowe zagadnienia jak woda i powietrze. Dlatego koncentrujemy się na rozwiązaniach w zakresie jakości powietrza w pomieszczeniach i wody, które bezpośrednio wpływają na nasze samopoczucie – uważa Barbara Borra.

O Franke Home Solutions i kampanii pod hasłem „Twój dom jest Twoją sceną”, wielokrotnie przywoływanym podczas spotkania w showroomie, pisaliśmy w artykule „Franke Home Solutions: Młodzi ludzie polubili gotowanie w domu. Dlaczego?”.

Franke Home Solutions

Dział Franke Home Solutions powstał w wyniku połączenia działów Franke Kitchen System i Faber Hoods & Cooking Systems. Od 2021 rok wykorzystuje on więc doświadczenie dwóch osobnych dotychczas marek, aby tworzyć i proponować klientom szeroką gamę sprzętów służących całościowemu wyposażeniu kuchni.

Wśród nich znajdujemy: baterie kuchenne, zlewozmywaki, okapy, różnego typu płyty grzewcze, piekarniki, jak również akcesoria dodatkowe oraz systemy do zarządzania odpadami. Świadectwem designu wysokiej próby jest szereg nagród wzorniczych dla produktów marki, w tym tak prestiżowe jak Red Dot i iF Design.

Showroom Franke - trzech mężczyzn i dwie kobiety pozują na ściance z napisem Franke

Showroom Franke - mężczyzna z mikrofonem przeprowadza wywiad z drugim mężczyzną

Showroom Franke - grupa osób zgromadziła się wokół wyspy kuchennej, przygląda się i robi zdjęcia

Grudniowy wieczór z Franke Polska

Kontrahenci Franke Polska, architekci, przedstawiciele mediów porzucili przygotowania do świąt, by wziąć udział w obchodach 30-lecia i obejrzeć showroom Franke w nowej odsłonie podczas premierowej prezentacji. Uroczystość w Homepark Janki zgromadziła liczne grono gości. Centralę firmy reprezentowali Dino Giubbilei Vice President Marketing & Digital we Franke Home Solutions oraz Paolo Ciacciamani Marketing Planning & Controlling Manager. Należał on do zespołu, który projektował nowy showroom Franke.

Gości przywitał Andrzej Tuleja, który objął stanowisko prezesa zarządu Franke. Uprzednio pełnił funkcję dyrektora ds. rynków Europy Środkowej i Południowej w Grupie Franke.

Podczas wieczoru goście zapoznali się z poszczególnymi strefami showroomu, w których wyeksponowane zostały m.in. wielofunkcyjne okapy z funkcją monitorowania jakości powietrza, rodziny produktów Mythos, Maris i Smart, z których każda jest dostosowana do określonej grupy demograficznej i odpowiada różnej zasobności portfela; ponadto obejrzeli urządzenia AGD z linii Mythos w modnym, całkowicie czarnym wykończeniu oraz nową linię zlewozmywaków stalowych w odcieniach złota, miedzi i antracytu, w których zastosowana została opracowana przez Franke technologia F-inox o doskonałych właściwościach hydrofobowych.

Goście, oprowadzeni po showroomie przez ekspertów z Franke Polska, dzięki wyczerpującym merytorycznym komentarzom, poznali bliżej zalety produktów Franke.

Showroom Franke - szef kuchni prowadzi pokaz kulinarny

Showroom Franke - koncert, mężczyzna gra na fortepianie, kobieta na wiolonczeli

Showroom Franke - dwóch roześmianych mężczyzn stoi przy ogromnym torcie, za nimi zgromadzeni goście

Spotkanie w showroomie uświetnił pokaz kulinarny – w wydaniu wytrawnym i słodkim – który przygotował Tomasz Jakubiak, juror MasterChef. Ukoronowaniem wieczoru był koncert fortepianowy Waldemara Malickiego, kropką nad „i” – specjalnie przygotowany jubileuszowy tort oraz uroczysty toast. www.franke.pl

Zdjęcia: serwis prasowy Franke