top
Wydarzenia:

AquaStone: ISH we Frankfurcie barometrem trendów

Marcin Sojda, prezes AquaStone po wizycie na tegorocznych targach stwierdza: – Łazienka przestała być już w naszych domach miejscem czysto funkcjonalnym. Za metamorfozą sposobu korzystania z niej podążyło wzornictwo.

2
Aquastone - umywalka na szafce, nad wisi nią lustro
Aquastone + Deftrans, fot. serwis prasowy

– Na tegorocznym ISH wyraźnie było widać, że łazienka przestała być już w naszych domach miejscem czysto funkcjonalnym. Przekształcenie jej w przestrzeń, w której oprócz dbania o higienę, zajmujemy się również naszym dobrostanem nie jest kwestią najbliższych lat, ale dzieje się właśnie na naszych oczach. Pod względem technologicznym producenci są do zmiany gotowi od dłuższego czasu – twierdzi Marcin Sojda, Prezes Zarządu Aquastone.

Aquastone. Umywalki firmy Inbani na stoisku ISH
Inbani, fot. serwis prasowy
Aquastone. Umywalka firmy Bathco na stoisku ISH
Bathco, fot. serwis prasowy
Aquastone. Umywalki Kaldewei na stoisku ISH
Kaldewei, fot. serwis prasowy
Aquastone. Umywalki firmy Arblu na stoisku ISH
Arblu, fot. serwis prasowy

ISH otwiera oczy

– We Frankfurcie stało się jasne, że za tą metamorfozą sposobu korzystania z łazienki podążyło wzornictwo. Design wyposażenia łazienkowego stał się niezwykle różnorodny, tak pod względem dostępnych form, jak i lansowanej przez czołowe firmy kolorystyki. Bez wątpienia wpływ na to mają dwie rzeczy. Pierwszą są doskonalsze technologie, które pozwalają projektantom na tworzenie bardziej finezyjnych, różnorodnych i odważnych wzorów. Drugą kwestią są rosnące oczekiwania kupujących, którzy chcą, aby ich łazienki miały bardzo indywidualny charakter. Wydaje się, że czas bezosobowych, podobnych do siebie urządzeń sanitarnych mamy za sobą. Przyszłość będzie należeć do elastycznych producentów zdolnych szybko wprowadzić na rynek nietuzinkowy design, który przykuje oko klienta – uważa Marcin Sojda.

Aquastone. Stoisko multibrand na ISH
Wystawa Multibrand, fot. serwis prasowy
Aquastone. Wanna Antonio Lupi na ISH
Antonio Lupi, fot. serwis prasowy

AquaStone

Spółka AquaStone powstała w 2019 r. w Wielkopolsce. Rok później na rynek wprowadziła swoją pierwszą markę produktów własnych FJORDD. Wykonane z innowacyjnego kamiennego kompozytu Aquastone® wanny i umywalki spotkały się z życzliwym przyjęciem branży wyposażenia wnętrz. W 2021 kolekcje FJORDD zdobyły prestiżowe nagrody za swój design, m.in. Must Have, Dobry Wzór, Diament Meblarstwa. W 2022 r. oferta FJORDD została wzbogacona o brodzki prysznicowe i umywalki wolno stojące. W tym samym roku marka FJORDD zaczęła oferować swoje produkty w 9 indywidualnych kolorach (Colours by Fjordd) w opcji połysk i mat. AquaStone oferuje również produkcję urządzeń sanitarnych dla kontrahentów biznesowych. Zespół projektowy firmy jest w stanie przygotować i wdrożyć do produkcji modele wanien, umywalek oraz brodzików na indywidualne zamówienie